
Недавно знову питалися, чому ми морозиво не викладаємо горою так, як то часто роблять, наприклад, в Італії. То ж так гарно…
Та й дійсно, це може бути навіть дуже гарно, але є один нюанс: із натуральним морозивом так не вийде… В дійсності така презентація не є ознакою якості, а стратегія для збільшення продажу, привертаючи увагу споживача.

Джелато на вітрині має приблизно -14 °C. Вища температура йому протипоказана, оскільки через свою частку цукру воно починає танути при понад -8 °C. Саме така температура є на вітрині по кілька сантиметрів над ємкостями. Відповідно, якщо морозиво на такій висоті стоїть стабільно і не розтає, відбувається щось неприродне…

І до теми: яскраві кольори також є вказівником на штучність. Бананове морозиво ніколи не буде жовтим, бо сам банан білий (шкірку не використовуємо 😉 ). Джелато в нейтральніших тонах, може, не так привертає увагу дітей, однак значно якісніше і, зазвичай, смачніше.
То ж не давайте себе дурити і насолоджуйтеся тільки якісним gelato!